Prekių grąžinimo sąlygos

  • Internetinės parduotuvės www.silvera.lt parduotų prekių grąžinimo/keitimo sąlygos.

    Įsigytą netinkančią ar nepatikusią prekę galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo.

       • Grąžinama prekė turi būti su etikete, nenešiota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.

       • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, kad siuntimo metu nebūtų pažeista (pakuotė, kurioje prekė buvo gauta dažniausiai nėra tinkama grąžinimui).

       • Grąžinant prekę, kartu prašome atsiųsti prekių įsigijimo dokumento kopiją (sąskaitą, kurią gavote kartu su preke arba el. paštu).

       • Siuntos registracijos numerį reikia atsiųsti mums elektroniniu paštu info@silvera.lt. Laiške nurodykite vardą, pavardę, banko sąskaitos numerį į kurią bus grąžinami pinigai. 

       • Pakeisime prekę į kitą, Jums patikusią  (dėl kainų skirtumo suderinsime el. paštu info@silvera.lt) arba grąžinsime visą sumą, kurią sumokėjote už prekes.

       • Pinigai grąžinami per 7 d.d. nuo prekės grąžinimo dienos pardavėjui.

     

    Brokuotos prekės keitimas/grąžinimas.

       Pastebėjus broką gaminyje prašome nedelsiant susisiekti su mumis el. paštu info@silvera.lt arba tel.: 865042464.

       Svarbu! Juvelyriniai gaminiai nepriimami atgal jeigu:

       • gaminys natūraliai nusidėvėjo ar oksidavosi (patamsėjo)

       • gaminys turi mechaninių pažeidimų

       • gaminys buvo paveiktas cheminių medžiagų ar aukštos temperatūros

       • gaminys buvo pirkėjo taisytas

       • grandinėlėms ant kojos garantijos nėra

       • nebuvo laikomasi juvelyrinių dirbinių saugumo 

     

     Prekes galite grąžinti paštomatu, OMNIVA Panevėžio MAXIMA TURGAUS paštomatas, Ukmergės g.23 arba LP EXPRESS IKI Basanavičiaus, Ukmergės g. 18, Panevėžyje. Tel.Nr.: +37065042464 (grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus kai grąžinama brokuota prekė)